loading...
تفریحی وسرگرمی |بیاتوبخند
farshad بازدید : 92 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

ﮏ ﻧﻔﺮ ﯾﺎد ﺗﻮ را ﻟﺤﻈﻪ اي از ﯾﺎد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﺮد.  - ﺗﺒﺴﻢ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﮔﻮﺷﻪ اي از ﻧﮕﺎه ﺧﺪاﺳﺖ .ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﻧﮕﺎه او ﻣﯽ ﺳﭙﺎرﻣﺖ.

 

هرشب به تو فکر میکنم که تو کی میایی

تودلم همیشه تویی قلبم واست تپش تپش

میکنه که تو کی میایی

بدون همیشه در قلب منی

عشقم

 

نکن گریه برای اون کی میخواست ابروی تو رو ببره

نکن گریه برای اون که اون دیگه لیاقت تورو نداره

نکن گریه برای اون که او تورو دوست نداره

نکن گریه برای اون که میخواست عشقت رو به

بازی بگیره

نکن گریه نکن گریه

 

بسه دیگه قلب ِ عاشقم
اونی که رفته بر نمی گرده
خاطره هاشو از یاد ببر
دیگه اون تو رو فراموش کرده..

 

دیگه دلتنگه تو نمیشه
دیگه عشق ِ تو رو نمی خواد
حتی اسمتو دیگه رو لب هاش نمیاد..
حتی یادشم نیست کی اونو می خواد

دلم غصه نخور
پا نذار رو غروری که هنوز مونده برات
حروم نکنی اشکاتو پای خاطره هات
باید بسوزی با سادگیات..
تو فکره اون نباش
این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش
خودت هستی و اون دلی که شکسته براش
حیف ِ اشکام..


هنوز دلم به این امیدواره
فکرت به سمت ِ من برگرده
یه جای خالی تو دلم
تنهایی رو تحمل کرده
بی تو روز و شبام یکی شد
بی تو گریه همیشگی شد
حتی بود و نبودم واست یکی شد..
بی تو تنهایی سهمم از زندگی شد

دلم غصه نخور
پا نذار رو غروری که هنوز مونده برات
حروم نکنی اشکاتو پای خاطره هات
باید بسوزی با سادگیات..
تو فکر اون نباش
این روزا واقعی نیست هیچ کسی عاشقیاش
خودت هستی و اون دلی که شکسته براش
حیف ِ اشکاش

 

داشتن بهترین های به ادم

غرور میده مغرورم که تو

رو دارم

 

نگفتم صلاح است

کم گفتن طلا است

پرگفتن بلا است



موضوع :

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبلاگ تفریحی وسرگرمی خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 1,443
  • بازدید کلی : 11,574