loading...
تفریحی وسرگرمی |بیاتوبخند
farshad بازدید : 93 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

امروز دیدم ﭘﺸﺖ ﭘﯿﮑﺎﻥ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ :
Go With With
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮐﻠﯽ ﺗﺤقیق ﻭ ﺗﻔﺤﺲ ﺩﺭ ﻣﺘﻮﻥ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﻫﺴﺖ :
ﺑﺮﻭ ﺑﺎﺑﺎ !!
Go = برو
With = با
With = با
ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ، ﺯﻧﺪﺍﻥ ﻧﻮﺍﺑﻐﻪ :|

فامیلمون امسال میخواد براى هفتمین بار کنکور بده ،
اسمشو گذاشتیم سردار آزمون !!
پشت هر آدم موفقی، اینترنت قطع شده وجود داره :|
هیچ وقت زنها را دست کم نگیرید…
تنها موجوداتی هستند که
بچه را تبدیل به مرد…
و مرد را تبدیل به بچه می کنند !

خدایا
بهم قیافه که ندادی !
پولم که ندادی !
لطفاً با ذکر مثال ، علت خلقت مرا در دو سطر توضیح دهید
با تشکر :|

“از الان که اینجوری گرمه تابستون واویلاست”
شنیده شده در ۹۸ درصد مردم ایران !

مشکل پدر و مادر من اینه که من رو با موفق ترین بچه ى فامیل
و خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن :|

داشتم از یه جایی رد میشدم، دیدم یه پسره داره سیگار میکشه!
بهش گفتم : چرا سیگار میکشی ، پولتو دود میکنی !؟
برگشت گفت : شما چرا غذا میخورین ، پولتون رو ع*ن میکنین !؟
هیچی دیگه یه نخ سیگار روشن کردیم :|

شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید
انگشت میزنید توش ؟
یا فقط من اینجوریم !؟

یکی اومد با احساسم بازی کنه
گفتم گزارشگر خیابانیه بیخیال شد :lol:

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وبلاگ تفریحی وسرگرمی خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 1,474
  • بازدید کلی : 11,605